Publicitate

În lume există peste 20 de miliarde de site-uri, iar potențialul comercial al internetului e uriaș. „A face azi afaceri fără publicitate e ca şi cum ai face cu ochiul unei fete pe întuneric. Tu ştii că faci asta, însă altcineva, nu, nici măcar fata repectivă” – Steuart Henderson Britt. Publicitatea urmărește, printre multe altele, sublinierea punctelor forte ale companiei clientului.
Reclama online e utilizată de toată lumea, de la oameni de afaceri sau IMM-uri, până la administrație publică și concerne multinaționale. O parte importantă a publicității o costituie social media, adică modul în care oamenii pot comunica sau interacționa online.
Pentru afaceri, creșterea social media aduce multe oportunități. Avantajul principal îl constituie posibilitatea de a dezvolta relații de durată cu clienții, de a-i fideliza. Și o mică afacere, și o multinațională au clienți online, aceștia folosind social media, interacționând cu familia, prietenii și alte firme, căutând informații și recomandări. Există multe modalități prin care se poate obține valoare adăugată pentru o afacere și oportunități prin care o firmă sau un brand pot construi o relație cu clienții.
Relaționarea necesită timp. Se poate evolua dacă nu se ignoră interacțiunile online ale clienților. Social media poate deveni o excelentă sursă de feedback-uri. Astfel se poate veni în întâmpinarea nevoilor clienților.
O altă parte foarte importantă a publicității Focus Advetising o constituie organizarea de concursuri online. Persoanele care dețin sau utilzează un blog sau o pagină de Facebook pot participa la aceste concursuri, scriind advertoriale pentru clienții noștri în interesul ambelor părți. Site-urile clienților primesc mai multe vizite, ceea ce poate revitaliza vânzarea produselor și serviciilor oferite de aceștia, iar participanții la concursuri au șansa de a câștiga premii în bani sau produse ori servicii foarte atractive.

publicitate